کارشناس فرهنگی هنری ستاد فهما کردستان مروج کتابخوانی شناخته شد
کارشناس فرهنگي هنري ستاد فهما کردستان مروج کتابخواني شناخته شد
در هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی؛

کارشناس فرهنگی هنری ستاد فهما کردستان مروج کتابخوانی شناخته شد

کارشناس فرهنگي هنري ستاد فهما کردستان در ايين اختتاميه هفتمين جشنواره تقدير از مروجان کتابخواني و معرفي برگزيدگان به عنوان امام جماعت مروج کتابخواني کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور شناخته شد و مورد تقدير قرار گرفت.
شناسه خبر : 25619 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی که به همت شبکه مروجان کتاب خوانی کشور و همکاری و مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی در شهریور سال جاری برگزار شد، برگزیدگان خود را شناخت.

 

از کردستان «انجمن فرهنگی هیوای زانست» از شهر سقز در بخش گروه های مروجان کتاب خوانی و در بخش  امامان جماعت و کانون های فرهنگی و هنری مساجد «رحمان غریبی» جزو برگزیدگان هفتمین جشنواره مروجان کتابخوانی کشور شدند.

 

این جشنواره که امسال با توجه به شیوع کویید ۱۹ در تمامی مراحل به صورت مجازی برگزار شد با استقبال مخاطبان مواجه بود به گونه ای که از میان ۹۰۶ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره ۷۶ اثر در بخش‌های مختلف پس از دو مرحله داوری به مرحله نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی با نظر هیات‌داوران این جشنواره افراد و آثار برتر به شرح زیر انتخاب شدند.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان این موفقیت را به برگزیدگان این جشنواره فرهنگی وزین تبریک و تهنیت عرض می کند.