برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد دهگلان و بیجار
برگزاري محافل انس با قرآن کريم در مساجد دهگلان و بيجار
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد دهگلان و بیجار

محافل انس با قرآن کريم به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) همزمان با ايام الله دهه فجر در مساجد شهرستان هاي دهگلان و بيجار برگزار شد.
شناسه خبر : 24951 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۳
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان:  مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در حاشیه برگزاری محافل قرآنی که در مسجد جامع شهرستان دهگلان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در تمامی شهرستان‌های استان در ایام دهه فجر برگزار می‌شود و این محفل در شهرستان‌های دهگلان و بیجار به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

 

کامل گلباغی با بیان اینکه در این محافل قرآنی قاریان جوان شهرستان‌ها حضور دارند، افزود: عبدالرحمان امامقلی و سعید حیدری در محفل قرآنی شهرستان بیجار به قرآئت قرآن کریم پرداختند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در ادامه با اشاره به ویژگی‌های بارزرحضرت فاطمه زهرا(س) اعلام کرد: ایمان، صبر، وفاداری، اعتماد، حمایت از خانواده، ولایت پذیری و حضور پر رنگ در جامعه باعث شد که ایشان جایگاهی ویژه در نزد ائمه اطهار(س) و جامعه مسلمین پیدا کنند.

 

گلباغی سبک زندگی صدیقه کبری(س) در اجتماع و سیره عملی و تربیتی ایشان در خانواده را سبب تربیت فرزندانی شاخص، صبور و آزاده دانست و اضافه کرد: اگر بانوان کشور زندگی این بانوی مکرم را مدنظر قرار دهند بسیاری از مشکلات خانواده‌ها و جامعه حل می‌شود.

 

وی بکارگیری دستورات قرآن کریم در زندگی و الگوگیری از ائمه اطهار(ع) را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه ما وظیفه داریم از فرامین قرآن کریم بهره ببریم.

 

وی در پایان برگزاری 10 محفل انس با قرآن کریم در 10 شهرستان استان را زمینه‌ساز ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی دینی در جامعه برشمرد.

 

در این آئین معنوی که با حضور بچه‌های مسجدی، روحانیون و جمعی از مسوولان شهرستان‌های دهگلان و بیجار برگزار شد، از تعدادی از بچه‌های مسجدی تقدیر شد.