استقبال جوانان از محافل انس با قرآن کریم در شهرهای کردستان
استقبال جوانان از محافل انس با قرآن کريم در شهرهاي کردستان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد:

استقبال جوانان از محافل انس با قرآن کریم در شهرهای کردستان

گلباغي از استقبال گسترده جوانان از محافل انس با قرآن کريم در شهرستان‌هاي استان خبر داد و گفت: در ايام دهه فجر ۱۰ محفل قرآني در سطح استان برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.
شناسه خبر : 24948 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۶
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: کامل گلباغی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۰ شهرستان استان میزبان ۱۰ محفل قرآنی بود که با حضور عومم مردم، مسوولان و جوانان مسجدی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه در این محافل قرآنی عبدالرحمن امام‌قلی قاری برجسته استان حضور داشتند، افزود: تجلیل از فعالان قرآنی از جمله کیوان فتحی کارمند فعال قرآنی شهرستان کامیاران از جمله برنامه‌های این محافل معنوی بود.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در راستای برگزاری محافل قرآنی نقش ویژه‌ای ایفا کردند و با تشکیل کمیته مساجد و قرآن ستاد گرامیداشت دهه فجر شاهد پررنگ شدن نقش این کانون‌ها در فعالیت‌ها و برنامه‌های این ایام بودیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران در مساجد رشد و توسعه یافته است و جلب و جذب جوانان و نوجوانان با مواضع اصولی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مردمی به منظور تقویت انگیزه و نشاط بین مردم از ماموریت‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان است.

 

گلباغی تکریم از مقام والای شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و همچنین تجلیل از فعالان حوزن دین و فرهنگ از جمله دیگر برنامه‌هایی بوده است که در ایام دهه فجر برگزار شد.

 

گفتنی است؛ بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری در شهر و روستاهای کردستان فعال است.