تکریم و تجلیل از فعالان کانون های مساجد کامیاران
تکريم و تجليل از فعالان کانون هاي مساجد کامياران

تکریم و تجلیل از فعالان کانون های مساجد کامیاران

در راستاي تکريم و تجليل از اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان به مناسبت ايام الله دهه فجر از سه فعال شهرستان کامياران تجليل و قدرداني شد.
شناسه خبر : 24946 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کردستان در مراسم تکریم از اعضای فعالی کانون های مساجد کامیاران که با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر سه نفر از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کامیاران تجلیل شدند.

 

رحمان غریبی ادامه داد: رستم علیخانی نویسنده و محقق در حوزه ادبیات، آرش احمدی محقق و نویسنده در حوزه دین و زکریا ندیمی مسئول کانون ابن صلاح روستای یوزیدر سه فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کامیاران هستند که با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: اجرای فعالیت‌های فرهنگی توسط کانون‌های مساجد حرکت ارزشمندی برای تقویت بُعد فرهنگی جامعه است و اعضای کانون‌های مساجد در این راستا موفق عمل کرده‌اند.

 

معاون فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین با تبریک دهه مبارک فجر یادآور شد: برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی به صورت حضوری و یا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام دهه فجر به همت کانون‌های مساجد انجام شد و مورد استقبال جوانان قرار گرفت.

 

غریبی تلاش برای جلب و مشارکت بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و اعلام کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت موثری در راستای گرایش جوانان به سمت فعالیت‌های فرهنگی به شمار می‌روند.

 

وی اضافه کرد: یکی از طرح‌های کانون‌های مساجد اجرای طرح سه شنبه‌های تکریم است که در راستای اجرای این طرح از فعالان کانون‌های مساجد تقدیر می‌شود.