آغاز به کار مسابقه کتابخوانی «انقلاب اسلامی و ریشه‌های تاریخی آن» در سقز
آغاز به کار مسابقه کتابخواني «انقلاب اسلامي و ريشه‌هاي تاريخي آن» در سقز
نماینده کانون‌های فرهنگی سقز خبر داد؛

آغاز به کار مسابقه کتابخوانی «انقلاب اسلامی و ریشه‌های تاریخی آن» در سقز

سليمان سپي گفت: مسابقه کتابخواني « انقلاب اسلامي و ريشه‌هاي تاريخي آن» ويژه دهه مبارک فجر در سقز آغاز شد.
شناسه خبر : 23985 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: سلیمان سپی نماینده کانون‌های فرهنگی شهرستان سقز در گفتگویی اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «انقلاب اسلامی و ریشه‌های تاریخی آن» با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و موسسات قرآنی شهرستان سقز به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز شد.

 

وی با اشاره به اینکه منبع این مسابقه کتاب انقلاب اسلامی و ریشه‌های تاریخی آن تالیفا محمدرحیم عیوضی است، افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب یاد شده را در اینترنت جستجو و مطالعه کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای دریافت پاسخنامه مسابقه باید به کانون فرهنگی هنری مسجد حکمت یا اداره تبلیغات اسلامی سقز مراجعه کنند.

 

نماینده کانون‌های فرهنگی سقز اعلام کرد: شرکت‌کنندگان باید پاسخنامه سوالات را تا ۲۲ بهمن ماه به دبیرخانه اداره تبلیغات اسلامی سقز تحویل دهند.

 

سپی با بیان اینکه این مسابقه در قالب ۲۲ سوال طراحی شده است، اضافه کرد: در پایان به قید قرعه به ۱۵ نفر ار برندگان مسابقه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

وی برگزاری این مسابقه کتابخوانی را گام ارزشمندی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هرچه بهتر جوانان و نوجوانان با انقلاب اسلامی عنوان کرد.