برگزاری دوره آموزشی زبان خارجه برای بچه‌های مسجدی روستای کروندان
برگزاري دوره آموزشي زبان خارجه براي بچه‌هاي مسجدي روستاي کروندان

برگزاری دوره آموزشی زبان خارجه برای بچه‌های مسجدی روستای کروندان

کريمي از برگزاري دوره آموزشي زبان خارجه براي بچه‌هاي مسجدي روستاي کروندان خبر داد و گفت: اين دوره به مدت يکسال برگزار شد.
شناسه خبر : 21474 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کردستان: محمد کریمی اظهار کرد: این کانون فرهنگی به مدت یکسال است که دوره آموزشی زبان انگلیسی را برای بچه‌های مسجدی روستای کروندان برگزار می‌کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه این دوره یکساله به مربیگری سارینا عظیمی از مربیان کانون غدیر برگزار شده است، افزود: در این دوره از اعضای کانون که بضاعت مالی نداشتند هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و دوره‌ها برای این افراد رایگان برگزار می‌شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در پایان دوره‌ به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر شهرستان دهگلان به دیگر فعالیت‌های این کانون فرهنگی هنری در روستای کروندان از توابع شهرستان دهگلان پرداخت و یادآور شد: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در ایام کرونا، توزیع بسته‌های معیشتی در قااب کمک‌های مومنانه و دعوت از بیرق امام رضا(ع) به روستای کروندان و استقبال مردم از این بیرق از جمله فعالیت‌هاب کانون غدیر به شمار می‌رود.

 

کریمی عنوان کرد: تهیه بسته‌های حمایتی با کمک فعالان فرهنگی و خیرین روستای کروندان و تقدیر از مدافعان سلامت روستا نیز به همت این کانون فرهنگی هنری انجام شده است.

 

وی بیان کرد: ایجاد ایستگاه سمپاشی در ورودی روستای کروندان نیز از جمله فعالیت‌های کانون غدیر دهگلان است که در ایام کرونا انجام گرفته است.


وی با بیان اینکه ۷۰ درصد ساکنان روستای کروندان اهل تسنن و مابقی تشییع هستند، اضافه کرد: ایجاد وحدت و تعامل بین مردم روستا با برگزاری برنامه‌های مذهبی، مناسبتی و دوره‌های آموزشی نیز از دیگر فعالیت‌های کانون فرهنگی غدیر است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر شهرستان دهگلان به مشکلات این کانون فرهنگی پرداخت و اعلام کرد: هوشمند شدن کانون فرهنگی غدیر و تهیه میز و صندلی در کلاس‌های کانون از مطالبات و خواسته‌های اعضای کانون غدیر است.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری غدیر در روستای کروندان شهرستان دهگلان قرار دارد که از سال ۹۳ راه‌اندازی شده و هم‌اکنون ۵۰ نفر عضو دارد.