توسعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در روستاهای دهگلان
توسعه فعاليت‌هاي قرآني و فرهنگي در روستاهاي دهگلان

توسعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در روستاهای دهگلان

يوسفي از توسعه فعاليت‌هاي قرآني و فرهنگي در روستاهاي دهگلان خبر داد و گفت: اين کانون علاوه بر برگزاري کلاس‌هاي آموزشي مسابقات و جشنواره‌هاي مختلفي برگزار مي‌کند.
شناسه خبر : 21473 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

«مرتضی یوسفی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، ضمن تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری جمیل شهرستان دهگلان اظهار کرد: این کانون فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۸۲ با همت جمعی از جوانان فعال در شهرستان دهگلان آغاز کرد و اکنون فعالیت‌های این کانون به دو دهه می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت این کانون در ابتدا مختص به برگزاری کلاس‌های قرآنی در سطح شهر بود، افزود: نیاز جوانان شهرستان دهگلان، اعضای کانون را بر آن داشت که تا حدامکان فعالیت‌ها را توسعه دهند.

 

یوسفی خاطرنشان کرد: حضور در روستاها، برگزاری محافل انس با قرآن، تجلیل از نخبگان، امامان جمعه، ورزشکاران، برگزاری جشنواره و اردو از جمله سایر فعالیت‌های کانون جمیل در شهرستان دهگلان و روستاهای این شهرستان است.

 

مدیر کانون فرهنگی جمیل شهرستان دهگلان اضافه کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در سطح روستاها از اهداف این کانون فرهنگی است و سعی براین است تا بیشتر فعالیت‌ها با استفاده از فضای مساجد و حضور جوانان و نوجوانان باشد.

 

یوسفی به دیگر اقدامات این کانون پرداخت و اضافه کرد: از ابتدای دهه نود فعالیت کانون یاد شده توسعه زیادی یافت و حضور در نمایشگاه‌های قرآنی استانی و ملی از جمله اقدامات دیگر این کانون بود.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی جمیل کانون برگزیده کشوری در سال‌های ۸۵ تا ۸۹، کانون برگزیده استانی از سال ۸۵ تا ۹۰ شد و در تولید برنامه‌های فرهنگی، خبری و اجرای نمایش‌های آموزشی  نیز اقدامات چشمگیری داشته است