اعلام فراخوان جشنواره سراسری سرود صدای انقلاب
اعلام فراخوان جشنواره سراسري سرود صداي انقلاب
با مشارکت کانون های مساجد کردستان؛

اعلام فراخوان جشنواره سراسری سرود صدای انقلاب

گلباغي از اعلام فراخوان جشنواره سراسري «سرود صداي انقلاب» در سطح کانون هاي مساجد کردستان خبر داد و گفت: اين جشنواره به مناسبت چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به همت استان کهگيلويه و بويراحمد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 21087 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره سراسری سرود صدای انقلاب به صورت غیرحضوری و به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با هدف بازخوانی شش قطعه از سرودهای معروف انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان با اشاره به اعلام فراخوان این جشنواره در سطح کانون های مساجد استان افزود: علاقه مندان می توانند سرودهای به لاله در خون خفته، بوی گل سوسن و یاسمن آید، بهمن خونین جاویدان، الله الله، بهاران خجسته باد و ای ایران را بازخوانی و در این جشنواره شرکت نمایند.

 

گلباغی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دهه مبارکه فجر و ایجاد و تقویت روحیه انقلابی و انگیزه های حماسی در گروه سنی نوجوان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب را از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره سرود عنوان کرد.


وی به نحوه شرکت گروه های سرود در این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: گروه های سرود علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سامانه مجازی بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ ضمن مطالعه آئین نامه جشنواره و دریافت سرود صدای انقلاب به صورت بی کلام یا باکلام، اقدام به اجرای برنامه به دو شیوه صحنه ای و میدانی کنند.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان یادآوری کرد: بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای برنامه توسط گروه ها 12 تا 22 بهمن یعنی دهه فجر انقلاب و آخرین مهلت تحویل آثار به ستادهای استانی نیز سوم اسفند ماه 98 است.