توزیع یک تُن برنج با همکاری کانون نبی اکرم(ص) سنندج
توزيع يک تُن برنج با همکاري کانون نبي اکرم(ص) سنندج
با هدف دستگیری از نیازمندان؛

توزیع یک تُن برنج با همکاری کانون نبی اکرم(ص) سنندج

ماموستا ميرزايي از توزيع يک تُن برنج در مسجد جامع شهرک پرديس سنندج با همکاري کانون نبي اکرم(ص) خبر داد و گفت: اين ميزان برنج بين خانواده‌هاي نيازمند توزيع شد.
شناسه خبر : 21086 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۹
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: محمد احسن میرزایی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، خانواده‌های زیادی در این راستا متضرر شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) سنندج با اشاره به اینکه اجرای طرح کمک‌های مومنانه گام ارزشمندی در راستای کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر ناشی از کرونا است، افزود: براساس اجرای این طرح کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) ۲۰۰ خانوار کم درآمد و آسیب‌پذیر را در سنندج شناسایی کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: هر فصل بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین این تعداد خانواده نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) اعلام کرد: این کار زیر نظر امام جماعت و هیات امناء شهرک پردیس با همکاری کانون نبی اکرم(ص) انجام می‌شود.

 

میرزایی حمایت خیرین از نیازمندان را اقدامی پسندیده در راستای دستگیری از خانواده‌های بی‌بضاعت خواند و گفت: کمک به نیازمندان موجب ایجاد همدلی و همیاری بین مردم خواهد شد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) سنندج یک دهه است که در این شهرستان فعالیت دارد و در طول ده سال اخیر این کانون فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی قابل توجهی به مخاطبان ارائه داده است.