برگزاری وبینار آموزشی «طرح ملی ایران قوی» در کردستان
برگزاري وبينار آموزشي «طرح ملي ايران قوي» در کردستان
در سطح شبکه رابطین فهما؛

برگزاری وبینار آموزشی «طرح ملی ایران قوی» در کردستان

اولين جلسه وبينار آموزشي با موضوع طرح ملي ايران قوي با حضور 18 نفر ازاعضاي شبکه رابطين فهما استان کردستان در بستر فضاي انلاين و برخط برگزار شد.
شناسه خبر : 21085 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: وبینار آموزشی «طرح ملی ایران قوی» با حضور اعضای شبکه رابطین فهما استان کردستان پنجشنبه 27 آذر ماه جاری در محل سالن کنفرانس ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در سنندج به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این وبینار ضمن قدردانی از مشارکت همه رابطین و مدیران کانون های مساجد استان گفت: در سال جاری به مانند سال گذشته، کانون های فرهنگی هنری مساجد بایستی تمام فعالیت های خود را طبق طرح ملی ایران قوی در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

کامل گلباغی با اشاره به اینکه امتیازی دهی و سرانه حمایتی از کانون های مساجد بر اساس ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد است، عنوان کرد:  مشارکت قوی کانون‌های مساجد کردستان در ثبت اطلاعات و برنامه‌های کانون در چهار موضوع موجب کسب امتیاز برای استان در این رقابت ملی می‌شود.

 

وی با اشاره به سرفصل موضوعات طرح ملی ایران قوی افزود: مدیران کانون باید فعالیت‌های خود را در موضوعات «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» در سامانه بچه‌های مسجد به آدرس اینترنتی https://bachehayemasjed.ir ثبت کنند.

 

گلباغی حداکثر امتیاز این طرح را در مجموع ۲۰ هزار امتیاز اعلام کرد و اضافه کرد: طرح ملی ایران قوی در  ۱۲ رواق و ۴۰ عنوان برنامه در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری طراحی شده و مدیران مسئول کانون های مساجد می توانند با ثبت فعالیت های خود در هر رواق امتیاز کسب کنند

.

مهدی ده ده جانی، کارشناس مسئول ساماندهی ستا هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز در این وبینار به معرفی  طرح ایران قوی و نحوه امتیاز هر برنامه و چگونگی ثبت فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه بچه های مسجد پرداخت.

 

وی به وظایف رابطین کانون‌ها اشاره و بیان کرد: ارتباط مستمر با کانون‌های رابط شهرستان و ستاد استان در جهت اجرای دقیق تر طرح ها و ابلاغیه‏‌های ستاد، حضور منظم در جلسات ستاد استانی و منطقه ای با موضوعات رویداد ها و ابلاغیه های ستاد مرکز، برگزاری جلسات و نشست های همفکری، هم افزایی بین کانون های رابط در سطح شهرستان و ایجاد روحیه خود باوری و انگیزه بین کانون های رابط و کانون های سطح شهرستان از وظایف رابطین است.

 

ده ده جانی یادآوری کرد: وبینار آموزشی شبکه رابطین فهما روزهای پنجشنبه هر هفت در بستر فضای مجازی با حضور اعضای شبکه رابطین فهما و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار می شود.