مرحله چهارم سرانه حمایتی کانون های مساجد کردستان واریز شد
مرحله چهارم سرانه حمايتي کانون هاي مساجد کردستان واريز شد

مرحله چهارم سرانه حمایتی کانون های مساجد کردستان واریز شد

گلباغي از واريز 27 ميليون ريال سرانه حمايتي به حساب 9 کانون فعال استان خبر داد و گفت: اين سرانه به حساب کانون هاي داراي 6 تا 7 هزار امتياز استان واريز شد.
شناسه خبر : 20771 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۳
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» با اشاره به سرانه حمایتی از کانون های مساجد استان اظهار کرد: در پی مشاركت ارزشمند كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان در مرحله اول استقرار نظام فهما و با توجه به ارزيابي هاي سامانه اي و منطبق با امتيازات، سرانه حمایتی در مرحله چهارم برای 9 کانون فعال استان واریز شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان این‌که یکی از اهداف نظام فهما هدایت حمایت های نقدی و غیرنقدی به سمت فعالیت های کانونی و ثبت شده در پورتال بچه های مسجد است، گفت: در مرحله اول 12 کانون بالای 10 هزار امتیاز، در مرحله دوم نیز 10 کانون 8 تا 10 هزار امتیازی و در مرحله سوم 8 کانون 7 تا 8 هزار امتیازی استان از سرانه حمایتی بهره مند شدند.

 

وی با اشاره به مرحله چهارم این سرانه حمایتی اضافه کرد: در مرحله چهارم نیز 27 میلیون ریال به حساب کانون های توحید کامیاران، حضرت عثمان مریوان، سراج دیواندره، امام زین العابدین (ع)، شهید جلال نیک نفس و مجمع قرآن سنندج، محمد رسول الله (ص) سروآباد، باغ بهشت سقز و کانی بانه واریز شد.

 

گلباغی از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خواست فعالیت کانون های خود را در سامانه بچه های مسجد به ثبت برسانند تا بودجه و اعتبارات فرهنگی و هنری به کانون اختصاص یابد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به این‌که تمامی حمایت ها به صورت هدفمند و هدایت شده در قالب نظام فهما اعمال می شود، گفت: بر اساس ارزیابی های نظام فهما؛ کانون هایی که بیشترین فعالیت، مشارکت و ثبت برنامه در سامانه بچه های مسجد داشته اند، در اولویت حمایت قرار دارند.

 

این مقام مسئول با بیان این‌که از سال گذشته تمامی حمایت های مالی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان برنامه‌محور و بر اساس شاخص های موجود در نظام فهما طراحی شده است، گفت: اجرای برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد متنوع و متناسب با شرایط و وضعیت امروز جامعه و مطالبات نسل جوان و در واقع این فعالیت ها در گام دوم انقلاب مطابق با منویات مقام معظم رهبری برنامه ریزی و ابلاغ شده است.

 

گلباغی یادآوری کرد: در سال گذشته 575 کانون فرهنگی هنری فعال در مساجد استان فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت و امتیاز کسب کردند.