برگزاری مسابقه کتابخوانی در بین کانون های مساجد سقز
برگزاري مسابقه کتابخواني در بين کانون هاي مساجد سقز

برگزاری مسابقه کتابخوانی در بین کانون های مساجد سقز

سپي، از برگزاري مسابقه کتابخواني در بين کانون هاي فرهنگي هنري شهرستان سقز خبر داد و گفت: اين مسابقه در بستر فضاي مجازي و به همت کانون حکمت سقز برگزار مي شود.
شناسه خبر : 19861 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

«سلیمان سپی» مدیر کانون فرهنگی هنری حکمت روستای سرا در شهرستان سقز اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی کانون فرهنگی هنری حکمت در نظر دارد مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی برگزار کند.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه جوانان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: به 15 نفر از شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه کتابخوانی در دو بخش خلاصه‌گویی کتاب و داستان‌نویسی برگزار می‌شود.

 

سلیمان سپی مدیر کانون فرهنگی هنری حکمت روستای سرا در شهرستان سقز یادآور شد: در این دوره از مسابقه کتابخوانی شرکت‌کنندگان کتابی را به انتخاب خود مطالعه و خلاصه کتاب را بازگو خواهند کرد و با گوشی فیلم بازگویی کتاب را برای مربیان کانون فرهنگی هنری حکمت ارسال می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: در بخش داستان‌نویسی نیز نوجوانان اهل قلم می‌توانند اثر خود را در قالب داستان کوتاه و شعر در مورد پیامبر اکرم(ص) ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: این مسابقه ویژه نوجوانان بین 5 تا 15 سال است و شرکت کنندگان باید تا 27 آبانماه آثار خود را به کانون حکمت ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حکمت روستای سرا در شهرستان سقز تصریح کرد: بررسی و قرعه‌کشی آثار شرکت‌کنندگان 28 آبانماه جاری به صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

گفتنی است، این مسابقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز و پایگاه شهید براخاص سرا برگزار می‌شود.