نشست برخط کتاب، بچه های مسجد و خودباوری دینی در کردستان برگزار می شود
نشست برخط کتاب، بچه هاي مسجد و خودباوري ديني در کردستان برگزار مي شود
همراه با افتتاح کتابخانه مسجد؛

نشست برخط کتاب، بچه های مسجد و خودباوری دینی در کردستان برگزار می شود

گلباغي از برگزاري نشست برخط کتاب، بچه هاي مسجد و خودباوري ديني همزمان با بيست و هشتمين هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران در کردستان خبر داد و گفت: اين نشست به صورت آنلاين و با حضور صاحبنظران و اعضاي کانون هاي مساجد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 19745 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» در جمع اصحاب رسانه استان در فضای مجازی اظهار کرد: به مناسبت بیست وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ویژه برنامه های فرهنگی وهنری با رعایت نکات بهداشتی و بهره مندی از فضای مجازی در سطح استان پیش بینی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، از برگزاری نشست برخط کتاب، بچه های مسجد و خودباوری دینی را از مهمترین این برنامه های اعلام کرد و افزود: این نشست به صورت آنلاین و با حضور صاحبنظران و اعضای کانون های مساجد برگزار می شود.

 

وی همچنین از افتتاح کتابخانه مساجد خبر داد و گفت: این کتابخانه ها در مساجد ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج، روستای کرجو سنندج، روستای وندرنی کامیاران و مسجد حسنی جهان خانم سنندج راه اندازی می شود.

 

گلباغی در خصوص رویکردهای بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی چنین گفت: رویکردهای این دوره حول محور کتاب و کتابخانه و پایتخت کتاب، کتاب و جامعه پردازی با مروجان کتاب، کتاب، دانایی و توانایی، کتاب سبک زندگی و جامعه سالم، کتاب و سرمایه اجتماعی و فضای مجازی، پویندگی با کتاب و کتابفروشی و آخرین رویکرد کتاب و باورهای دینی و خودسازی معرفتی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با ضروری خواندن افزایش سرانه مطالعه کتاب در استان یادآوری کرد: در این هفته شبکه‌های اجتماعی نیز میزبان فعالان کتاب در قالب گفتگوهای زنده اینترنتی خواهند بود.