اسلام مکتب شهادت است/ مریوانی‌ها مقابل معاندین دین اسلام در میدان مبارزه اند
اسلام مکتب شهادت است/ مريواني‌ها مقابل معاندين دين اسلام در ميدان مبارزه اند
امام جمعه مریوان در سه شنبه های تکریم عنوان کرد:

اسلام مکتب شهادت است/ مریوانی‌ها مقابل معاندین دین اسلام در میدان مبارزه اند

ماموستا شيرزادي با بيان اينکه اسلام مکتب شهادت استف گفت: مردم شهيدپرور شهرستان مريوان همواره در جنک با استکبار و معاندين دين مبين اسلام در ميدان مبارزه هستند.
شناسه خبر : 19654 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: ماموستا مصطفی شیرزادی پیش از ظهر امروز در ارتباط زنده تصویری این هفته سه شنبه‌های تکریم (خانواده شهید ارکان قدیمی در کردستان) که با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اسلام مکتب شهادت است و جایگاه شهید و شهادت در دین مبین اسلام والاست.

 

امام جمعه مریوان با اشاره به اینکه مردم مریوان مردمانی شهیدپرور هستند، بیان کرد: تک تک این مردم از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: منطقه مریوان با مرز عراق فاصله کمی دارد و مردم این مرز و بوم در برابر معاندین دین اسلام و تبلیغ استکبار جهانی بر علیه نظام ما ایستاده‌اند و سیاستمداران استکبار را به زانو درآورده‌اند.

 

امام جمعه شهرستان مریوان اعلام کرد: مریوان دارای شهدای جنگ تحمیلی و شهدای ترور است که برای حفظ این مرز و بوم از جان خود گذشتند و ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم.

 

ماموستا شیرزادی همچنین از تلاش مدافعان سلامت  قدردانی کرد و یادآور شد: امروز با گسترش ویروسکرونا  شاهد تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و بهداشت هستیم و باید همه مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همواره کمک حال این عزیزان باشیم.

 

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم سربازان خدومی برای نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران باشیم و در راستای رسیدن به اهداف این نظام گام برداریم.

 

در این مراسم هیوا قدیمی از طرف خانواده شهید قدیمی نیز از مسوولان وزارت ارشاد و مسوولان استانی در تکریم خانواده شهدا قدردانی کرد.