محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)
محکوميت اهانت به ساحت پيامبر اعظم (ص)

محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)

بسيجيان پايگاه مالک اشتر و کانون فرهنگي هنري مسجد مهديه شهرستان قروه با صدور بيانيه اي اهانت به ساحت مقدس پيامبر اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) را محکوم کردند.
شناسه خبر : 18713 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: در این بیانیه آمده است:

اولئک الذّين لعنهم الله فاصمّهم واعمي ابصارهم . افلا يتدبّرون القرآن ام علي قلوب اقفالها(آيه۲۳و۲۴ سوره محمد)

اهانت به صاحب رسالت و مبّشر انسانيت و معلم هميشه آموزنده اخلاق، مهرباني و دشمن ظلم و آموزگار ظلم ستيزي که در طول عمر پر برکتشان اعاده حق از طالمان و مستکبران زمان و منافقان نموده و براي تعليم معنويت و انسانيت در سراسر جهان مبعوث گرديده بود اما امروز باز توليد همان ظالمان تاريک فکر و مستکبران سلطه طلب در چهره آزادي خواهان ضد آزادي بروز يافت و اين نهايت سفاهت، حماقت و عداوت اين جماعت را با دنياي اسلام که جهان کمال خواهي و سعادت  بشريت است مي‌رساند.

کساني که حاضرند براي بازگرداندن استعمار به بيروت سفر نموده و دستکش مخملي بر روي سر حادثه ديدگان لبنان بکشند اما وقتي خبر تبعيض، نژاد پرستي و قتل ناجوانمردانه مردم مظلوم کشمير و يمن و... مي‌شود در خواب غفلت سنگيني فرو رفته‌اند.

دين و رسالت پيامبر اکرم (ص) جز براي آزادگي و حق نبوده و نيست و نخواهد بود هدف از چنين دشمني‌هايي چيزي جز مبارزه با انسانيت نيست و شاهد امثال آن به اسارت و بردگي گرفتن انسان‌هاي مظلوم جهان است.

و اقدام موهن و مشمئزکننده نشريه سياهي نگاشت شارلي ابدو که به ظاهر خواهان آزادي بيان بوده و حاضر است به اعتقادات و تفکرات ۲۵ درصد جمعيت دنيا توهين کند و آنها را  به سخره گيرد که اين نشان از همين تفکر کج انديشاني چون مکرون و اربابان مکرون است.

غربِ در قعر سياهي، با ابزار نشريه ضد آزادي و بشريت به دنبال لجن پراکني از سوي اربابان روتوش کشيده گرگ صفت خود است اما امروز ثمره رنج‌ها و زحمات که رسول‌الله متحمل شدند به حمايت و مقبوليت مردم دنيا به دليل هدف والاي حضرت يعني رسيدن به  کمال روحاني و قرب انساني تبديل شده است و خون ريخته شده قاسم سليماني‌ها در راه حق و اسلام نشان از حقانيت و نويد اين راه الهي را مي‌دهد که پيروزي ازآن مجاهدين خدا و محبين محمد (ص)‌، قرآن محمد (ص) و عترت محمد (ص) خواهد بود و ديري نخواهد پاييد که تمدن نوين اسلامي در سراسر جهان راه و منش محمد(ص) را زينت و الگوي خود قرار خواهد داد.

 ما بسيجيان واعضاي شوراي پايگاه مالک اشتر وکانون فرهنگي هنري مسجد مهديه شهرستان قروه ضمن محکوميت اين عمل ننگين و تاکيد و حمايت همه جانبه از بيانيه ولي امر مسلمين اعلام مي‌داريد:

با حمايت رئيس جمهور نامحترم فرانسه از اين عمل بي شرمانه به‌زودي ملت آزاديخواه فرانسه و همه مردم آزاديخواه جهان پاسخ اين اقدام منزجرکننده را به رهبران نظام ضد آزادي خواهند چشاند.

والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته