برگزاری محفل انسی با قرآن و مولودی خوانی در حسین آباد
برگزاري محفل انسي با قرآن و مولودي خواني در حسين آباد
به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت؛

برگزاری محفل انسی با قرآن و مولودی خوانی در حسین آباد

محفل انسي با قرآن و مراسم مولودي خواني به مناسبت گراميداشت هفته وحدت با حضور جمعي از قاريان برجسته استاندر مسجد جامع شهر حسين آباد برگزار شد.
شناسه خبر : 18712 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: محفل انسی با قرآن و مولودی خوانی در راستای ویژه برنامه چهل مسجد چهل مولودی خوانی چهارشنبه شب 14 آبان ماه جاری به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با همکاری شهرداری شهر حسین آباد برگزار شد.

 

در این محفل معنوی پس از تلاوت قرآن کریم توسط قاری اعزامی از مرکز استان، دکتر ناصر روحانی امام جمعه شهر حسین اباد در سخنانی از حرکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان تقدیر کرد.

 

امام جمعه شهر حسین آباد با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) مسلمانان را به اتحاد و یکپارچگی فراخواند و بر وحدت و یکی مسلمانان در راستای مقابله با توطئه دشمنان اسلام تاکید کرد.

 

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این محفل معنوی و قرآنی اظهار کرد: شورای توسعه فرهنگ قران استان با حمایت خاص و ویژه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 40 محفل قرآنی و مولودی خوانی را در سطح استان در هفته وحدت برگزار می کند.

 

کامل گلباغی یادآوری کرد: این محافل معنوی و قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور کمترین افراد در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

در ادامه این مراسم گروه های مولودی خوانی و دف نوازی به اجرای برنامه پرداختند.