برگزاری کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی در کانون قاسمیه قروه
برگزاري کارگاه سبک زندگي ايراني اسلامي در کانون قاسميه قروه

برگزاری کارگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی در کانون قاسمیه قروه

رضايي از برگزاري کارگاه سبک زندگي ايراني اسلامي در کانون قاسميه قروه خبر داد و گفت: اين کارگاه آموزشي با حضور اعضاي کانون و به مناسبت گراميداشت هفته وحدت برگزار شد.
شناسه خبر : 17808 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۱
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «جواد رضایی» با اشاره به فعالیت های کانون قاسمیه قروه اظهار کرد: کارگاه سبک زندگي ايراني اسلامي با هدف بصریت افزایی خانواده ها و در راستای سلسله نشست های بصریا افزایی کانون به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان شهرستان قروه ادامه داد: سلسلسه نشت های بصریت افزایی در سرفصل های مختلف با رعایت پروتکل های اجتماعی و بهداشتی به صورت هفتگی در این کانون برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام تابستان کلاس‌های آموزشی قرآن کریم، تشکیل گروه سرود و اردوهای آموزشی تفریحی برای اعضای کانون فرهنگی هنری قاسمیه برگزار شد، اعلام کرد:  امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا طرح‌های اوقات فراغت در قالب طرح تابستانه فهما به صورت مجازی پیگیری و اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان شهرستان قروه، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیرپذیری کلاس های کانون به خاطر شیوع بیماری عنوان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا سعی براین بود تا با بهره‌گیری از فضای مجازی کلاس‌ها و فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری قاسمیه تداوم یابد.

 

رضایی، تجليل از برترين هاي قرآني، تجلیل از حافظان و موذنين مسجد، ديدار اعضاي کانون با امام جمعه و برگزاری مراسم اغاز امامت صاحب الزمان (عج) و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین مردم را از دیگر فعالیت ها و برنامه های کانون در طرح تابستانه فهما برشمرد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ملی راهکار در این کانون نیز گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون سه مرحله ضدعفونی معابر عمومی قروه در دستور کار این کانون قرار گرفت و با همت اعضای جوان کانون انجام شد.

 

رضایی به مشکلات پیش‌روی این کانون پرداخت و گفت: نبود اعتبار و عدم تخصیص بودجه به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از مشکلات ماست که امکان برگزاری و اجرای بسیاری از فعالیت‌ها را از کانون‌ها می‌گیرد.

 

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان قروه سه سال است که راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۶۲ نفر عضو دارد.

 

جواد رضایی مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد قاسمیه راه شهیدان شهرستان قروه پنج سال است که در این کانون فرهنگی فعالیت دارد.