۲۴۳ میلیون تومان کتاب میان کانون‌های مساجد کامیاران توزیع شد
۲۴۳ ميليون تومان کتاب ميان کانون‌هاي مساجد کامياران توزيع شد

۲۴۳ میلیون تومان کتاب میان کانون‌های مساجد کامیاران توزیع شد

حسين‌پناهي با اشاره به فعاليت کتابخانه هاي کانون هاي مساجد شهرستان کامياران گفت: تاکنون ۲۴۳ ميليون تومان کتاب بين کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان کامياران توزيع شده است.
شناسه خبر : 17709 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: زبیر حسین‌پناهی اظهار کرد: شهرستان کامیاران دارای ۱۰ باب کتابخانه عمومی و بالغ بر ۳۰ کتابخانه در سطح کانون‌های مساجد است که تاکنون ۲۴۳ میلیون تومان کتاب بین کانون‌های مساجد این شهرستان توزیع شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران با اشاره به اهمیت توزیع کتاب بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: توزیع کتاب گام ارزشمندی در راستای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی به شمار می‌رود.

 

وی عنوان کرد: کانون‌های مساجد بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در عرصه کتاب و کتابخوانی هستند و در حال حاضر ۳۸ کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد کامیاران فعال هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران از تأسيس چهار کانون جدید فرهنگی ـ هنری در مساجد اين شهرستان خبر داد و بیان کرد: با احتساب اين تعداد، تا قبل از پایان سال تعداد کانون‌هاي مساجد کامياران به ۴۲ باب افزايش مي‌يابد.

 

حسين‌پناهی همچنین به فعالیت ۳۴ باب کانون در سطح روستاهای این شهرستان یادآور شد: سال گذشته در اربعین حسینی موکب‌هایی در کامیاران برپا شد که با استقبال جامعه شیعه و سنی روبرو بود اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا موکب برپا نخواهد شد.