کارگاه آموزشی چگونگی مواجه با مخاطرات طبیعی در کانون نورالرحمن سنندج برگزار شد
کارگاه آموزشي چگونگي مواجه با مخاطرات طبيعي در کانون نورالرحمن سنندج برگزار شد

کارگاه آموزشی چگونگی مواجه با مخاطرات طبیعی در کانون نورالرحمن سنندج برگزار شد

کارگاه آموزشي چگونگي مواجه با مخاطرات طبيعي نظير سيل، زلزله، طوفان و ... با همکاري جمعيت هلال احمر شهرستان سنندج در کانون نورالرحمن روستاي سرينجيانه سفلي برگزار شد.
شناسه خبر : 16038 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: مدیر مسئول کانون نورالرحمن روستای سرینجیانه سفلی سنندج در حاشیه این کارگاه آموزشی اظهار کرد: کارگاه آموزشی چگونگي مواجه با مخاطرات طبيعي به مدت 8 ساعت و در چهار جلسه برای اعضای کانون برگزار شد.

 

پیمان امین زاده با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی بیش از 30 نفر از اعضای کانون شرکت کردند، افزود: این کارگاه آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی و با هدف بالا بردن توان علمی و عملی اعضای کانون در مواجه با مخاطرات طبیعی برگزار شد.

 

 وی با تاکید بر لزوم آشنايي مردم با حوادث و نحوه مقابله با آن بیان کرد: اينگونه كارگاه هاي آموزشي مي تواند سطح آگاهي و معلومات مردم براي مقابله با حوادث افزايش دهد.



امین زاده خاطر نشان کرد: در اين كارگاه آموزشي، شركت كنندگان با راههاي پيشگيري، كاهش آثار و خطرات ناشي از وقوع زلزله، امداد رساني به مصدومين، پيش بيني لوازم و مايحتاج فاسد نشدني ضروري آشنا شدند.