صحیفه سجادیه بیان معارف بلند یکتاپرستی و اسلام ناب است
صحيفه سجاديه بيان معارف بلند يکتاپرستي و اسلام ناب است

صحیفه سجادیه بیان معارف بلند یکتاپرستی و اسلام ناب است

عبدالملکي با اشاره به ويژگي‌هاي کتاب صحيفه سجاديه گفت: اين کتاب، معارف بلند يکتاپرستي و اسلام ناب را معرفي و بيان مي کند.
شناسه خبر : 15922 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: مهدی عبدالملکی، امروز 18 شهريور در «وبينار بررسي تبلور صحيفه سجاديه در منابع اهل سنت» از سري برنامه هاي دهمين کنگره بين‌المللي امام سجاد (ع) که با حضور جمعی از مسئولان و صاحبنظران حوزه و دانشگاه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اسلام را باید از خاندان رسالت گرفت و صحیفه سجادیه نیز برای ترویج اسلام است.

 

وی با بیان اینکه صحیفه سجادیه کتابی برای انسانیت است، اعلام کرد: امام سجاد (ع) در طول دوران زندگی پربارش تلاش کرد شعله های قیام و فرهنگ عظیم عاشورا را زنده نگه دارد.

 

این فعال فرهنگی، با بیان اینکه امام سجاد (ع) معارف دینی را در قالب دعا در صحیفه سجادیه بیان می کند، افزود: این امام همام در خفقان معارف بلند یکتاپرستی و اسلام ناب را حفظ و شعله های قیام عاشورا را به نسل های آینده منتقل کرد.

 

عبدالملکی، به مهجوریت کتاب های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در جامعه امروز اشاره کرد و یادآور شد: امروز لازم است در دانشگاهها بر روی آموزش قرآن و تفسیر، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه بیش از پیش کار شود.

وی همچنین گفت: صحیفه سجادیه کتابی برای انسانیت است و فقط برای یک مذهب نیست بلکه به همه ما تعلق دارد.