دیدار با خانواده شهدای سلامت کردستان/ برگزاری همایش «نشان خانواده فاطمی»
ديدار با خانواده شهداي سلامت کردستان/ برگزاري همايش «نشان خانواده فاطمي»

دیدار با خانواده شهدای سلامت کردستان/ برگزاری همایش «نشان خانواده فاطمی»

گلباغي، از برگزاري همايش «نشان خانواده فاطمي» به مناسبت گراميداشت ميلاد حضرت معصومه (س) به منظور تکريم مقام دختران در دو شهرستان کامياران و سريش‌آباد خبر داد.
شناسه خبر : 12596 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش تاد ارتباطات رسانه ای فهما در استان کردستان: «کامل گلباغی»، با اشاره به آغاز دهه کرامت از ۳ تا ۱۳ تیرماه اظهار کرد: در راستای گرامیداشت ایام مبارک دهه کرامت هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان برگزار می‌شود که امسال شیوع ویروس کرونا به ویژه در شهرستان‌های بحرانی برنامه‌های این ایام را تحت شعاع قرار داده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان با تأکید بر اینکه در این راستا کلیه برنامه‌های گرامیداشت این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر به صورت مجازی اجرا خواهد شد، افزود: یکی از برنامه‌های ویژه این ایام دیدار با دو خانواده شهدای سلامت و گرامیداشت یاد و خاطره مدافعان سلامت بود.

وی ادامه داد: در روز میلاد حضرت معصومه با حضور در بیمارستان‌های استان کردستان از مدافعان سلامت استان قدردانی و تجلیل صورت گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان با اشاره به برگزاری همایش «نشان خانواده فاطمی» به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) در استان گفت: این همایش به منظور تکریم مقام دختران در دو شهرستان کامیاران و سریش‌آباد که جزو شهرهای سفید استان کردستان هستند، برگزار شد.

گلباغی ادامه داد: عطرافشانی و غبارروبی بی‌بی هاجره خاتون و بقعه سید ابراهیم صلوات آباد در روز گرامیداشت بقاع متبرکه یکی دیگر از برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد در این ایام مبارک بود و بالغ بر یک هزار پوستر با عنوان زندگی به سبک امام رضا (ع)و نگاهی بر زندگانی جهادی امام رضا (ع) در بین مردم توزیع شد.

وی همچنین از ضبط صدای قاریان برجسته کردستانی خبر داد و یادآور شد: در این ایام مبارک در قالب محافل قرآنی مجازی هر روز صدای قرای کردستانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش می شود.