توزیع ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت (ع) از دیدگاه اهل سنت در کردستان
توزيع ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بيت (ع) از ديدگاه اهل سنت در کردستان

توزیع ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت (ع) از دیدگاه اهل سنت در کردستان

گلباغي از توزيع ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بيت (ع) از ديدگاه اهل سنت در کردستان به مناسبت دهه کرامت در بين کانون هاي مساجد استان و مراکز و موسسات فرهنگي و قرآني خبر داد.
شناسه خبر : 12591 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در استان کردستان: «کامل گلباغی» با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت (ع) از دیدگاه اهل سنت تالیف استاد سید محمد طاهر هاشمی شافعی  فقیه خوشنویس شاعر و ادیب کردستانی با اهتمام و مقدمه سید ناصرحسینی میبدی از انتشارات موسسه چاپ استان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مراکز و موسسات فرهنگی و قرآنی استان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: کتاب مناقب اهل بیت (ع) از دیدگاه اهل سنت یکى از مجموعه نگاشته‌هاى حدیثى است که توسط یکى از عالمان شافعی مذهب در فضیلت اهل بیت (ع)، به رشته تحریر درآمده است.

 

وی همچنین گفت: نویسنده در کتاب خود، متن احادیث را با ذکر سند آورده و ترجمه فارسى آن را نیز در اختیار قرار داده است. در تحقیق و تصحیح این اثر که به همت پژوهشگران بنیاد پژوهش‌هاى اسلامى آستان قدس رضوی انجام گرفته، منابع و ارجاع‌ها نیز استخراج شده است.