اعلام فراخوان رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در بین کانون های مساجد کردستان
اعلام فراخوان رويداد بين‌المللي «روح مقاومت» در بين کانون هاي مساجد کردستان

اعلام فراخوان رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در بین کانون های مساجد کردستان

گلباغي از برگزاري رويداد بين‌المللي «روح مقاومت» با محوريت روايت‌هاي مردمي از وصاياي شهداي انقلاب اسلامي، شهداي جنگ تحميلي و شهداي مدافع حرم خبر داد و گفت: پوستر و تيزر برگزاري اين رويداد کلان در بين کانون هاي مساجد کردستان اعلام شد.
شناسه خبر : 12590 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در استان کردستان: «کامل گلباغی» با تاکید بر رشادت مردی های دوران دفاع مقدس به نسل جوان اظهار کرد: دفاع مقدس از مهمترین بخش‌های تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود و لازم است تا در راستای معرفی این برگ زرین تاریخی در سطح بین‌المللی بیش از پیش تلاش شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کردستان ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با هدف معرفی رشادت ها و بزرگ مردی های رزمندگان دوران دفاع مقدس، اقدام به برگزاری رویداد بین المللی «روح مقاومت» با محوریت گرامیداشت مقام شهدا، با تکیه بر ۱۱۰ روز روایت مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از دیروز تا امروز، کرده است.

گلباغی افزود: در همین راستا فراخوان این رویداد بین المللی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام شد تا علاقه مندان اثار خود را در قالب دل نوشته، خاطره نویسی، عکس، صوت، نماهنگ، فیلم موبایلی، عکس‌نوشت و ... از وصیت‌نامه شهدا را از طریق فضای مجازی و حضور در سایت «فهما» به آدرس https://bachehayemasjed.ir آثار خود را ارائه نمایند.

وی اضافه کرد: این رویداد بین‌المللی از روز چهارشنبه ۱۴ خرداد مصادف با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) آغاز شده و تا روز دوشنبه ۳۱ شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس به مدت ۱۱۰ روز ادامه می‌یابد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کردستان خاطر نشان کرد: بعد از جمع آوری آثار به 110 شرکت کننده در طرح «روح مقاومت» به قید قرعه جوایزی داده می‌شود.