دانش آموزان دختر جهادگر در عرصه تولید ماسک تجلیل شدند
دانش آموزان دختر جهادگر در عرصه توليد ماسک تجليل شدند

دانش آموزان دختر جهادگر در عرصه تولید ماسک تجلیل شدند

همزمان با دهه کرامت، از دانش آموزان دختر جهادگر در عرصه توليد ماسک در شهر سنندج تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 12526 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در استان کردستان: حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان، در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک ماه ذی القعده و ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا(ع) نامگذاری ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) گفت: جایگاه و منزلت حضرت مصومه سلام الله علیها از لحاظ علم و تقوی، صبر و مردمداری اسوه و الگوی خوبی برای دختران امروز جامعه است .

وی ادامه داد: شما دختران جهادگر با ایثار و تلاش چند ماهه در تهیه و تولید ماسک در وضعیت بیماری کرونا ثابت کردید دختران نیروی موثر وکارآمد جامعه هستند.

در ادامه لیلا حیدری مشاور امور بانوان اداره کل نیز با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) وروز ملی دختران از مشارکت بسیج فرهنگیان استان در برنامه تجلیل دختران جهادگر وایثارگر کارگاه تولید ماسک تشکر کرد.

وی افزود: 15 کارگاه تولید ماسک در هنرستان های دخترانه سطح استان احداث و راه اندازی شده است که از اسفندماه 98 تاکنون بالغ بر 200 هزار عدد ماسک تهیه و پس از ایزوله و ضد عفونی توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان در بین بیمارستان ها، اقشار محروم مناطق حاشیه نشین و خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

در پایان این برنامه به صورت نمادین از 11 دانش آموز دختر جهادگر که از اسفند ماه بطور مداوم مشغول تهیه ماسک هستند تجلیل به عمل آمد

لازم به ذکر است دعدادی از این دختران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان هستند.