ویژه‌برنامه‌های خلاقانه و متناسب با شرایط جامعه به مناسبت دهه کرامت در استان کردستان
ويژه‌برنامه‌هاي خلاقانه و متناسب با شرايط جامعه به مناسبت دهه کرامت در استان کردستان

ویژه‌برنامه‌های خلاقانه و متناسب با شرایط جامعه به مناسبت دهه کرامت در استان کردستان

رستمي ضمن تاکيد نسبت برنامه‌ريزي فعاليت‌هايي که به منظور گراميداشت دهه مبارک کرامت برگزار مي شود، اظهار کرد: ويژه‌برنامه‌هاي خلاقانه و متناسب با شرايط جامعه در دهه کرامت مورد توجه است.
شناسه خبر : 12270 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان، عبیدالله رستمی، امروز در جلسه ستاد جشن های مردمی دهه کرامت در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی برای گرامیداشت و تبیین فرهنگ قرآنی و نشر معارف ائمه اطهار (ص) است. 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، با تأکید بر اجرای مطلوب و درخور شأن برنامه‌های دهه کرامت گفت: برگزاری ویژه‌برنامه‌های خلاقانه و متناسب با شرایط جامعه هم‌زمان با دهه کرامت موردتوجه باشد.

 

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت از 3 تیر جاری و هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه (س) در استان آغاز می‌شود، افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان دبیرخانه جشن های مردمی دهه کرامت استان مسئولیت این ستاد را عهده دار است.


رستمی با بیان اینکه ارادت ویژه مردم کردستان به ائمه اطهار (ع) در پیشینه و فرهنگ مردم منطقه مشهود است، ادامه داد: در همین راستا ویژه‌برنامه‌های با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی متناسب با شیوع بیماری کرونا در سطح کانون‌های مساجد و مراکز فرهنگی استان پیش بینی و برگزار شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تاکید بر اینکه برنامه های دهه کرامت امسال باید نسبت به دوره های گذشته از خلاقیت خاصی برخوردار باشند، اظهار داشت: ویژه برنامه های دهه کرامت از سوم تیرماه جاری به مدت 10 روز همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در سراسر کشور به ویژه این استان آغاز می شود.