ویژه برنامه های شاخص و کارشناسی شده در مساجد پیش بینی شود/ تربیت انسان متعالی محور فعالیت کانون ها باشد
ويژه برنامه هاي شاخص و کارشناسي شده در مساجد پيش بيني شود/ تربيت انسان متعالي محور فعاليت کانون ها باشد

ویژه برنامه های شاخص و کارشناسی شده در مساجد پیش بینی شود/ تربیت انسان متعالی محور فعالیت کانون ها باشد

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان کردستان در ديدار با کارکنان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان، با بيان اينکه رويکرد کانون‌ها بايد تربيت انسان متعالي باشد، بر پيش بيني برگزاري ويژه برنامه‌هاي شاخص و کارشناسي شده در سطح کانون هاي مساجد استان تاکيد کرد.
شناسه خبر : 11696 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در کردستان: «عبیدالله رستمی» امروز در دیدار با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اظهار کرد: کانون های مساجد ظرفیت خوبی برای توسعه و اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، رویکرد فعالیت‌های کانون‌های مساجد را توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی، ایجاد فضای نشاط و شادابی و تربیت انسان متعالی برشمرد و ادامه داد: فعالیت های کانون های مساجد نبایستی یک سری برنامه روتین باشد بلکه لازم است برنامه های با محوریت مسجد و قرآن در این کانون ها احصا و برنامه ریزی شود.

وی بر اهتمام به فعالیت های برنامه محور و شاخص در سطح کانون های مساجد استان تاکید و اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برنامه های کارشناسی شده و هدفمند قرانی و مسجدی حمایت می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه زمینه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیار متنوع است، افزود: مدیران مسئول کانون های مساجد با همفکری کارشناسان این حوزه فعالیت ها و برنامه های را برای اعضای کانون های مساجد طراحی و برنامه ریزی کنند که ضمن ترویج فرهنگ قرآنی و مسجدی موجب جذب بیش از پیش جوانان و نوجوانان به مساجد شود و زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده ها را نیزفراهم سازد.

رستمی در پایان خاطر نشان کرد: ایجاد تغییرات کاربردی در حوزه مسجد و قران ضرورت دارد و برای تحقق این مهم بهره مندی از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و مذهبی باید در دستور کار باشد.