کانون های مساجد نیازمند حمایت مادی و معنوی/ مجوز 15 کانون جدید در مساجد کردستان صادر شد
کانون هاي مساجد نيازمند حمايت مادي و معنوي/ مجوز 15 کانون جديد در مساجد کردستان صادر شد

کانون های مساجد نیازمند حمایت مادی و معنوی/ مجوز 15 کانون جدید در مساجد کردستان صادر شد

گلباغي از صدور 15 مجوز جديد فعاليت در سطح کانون هاي مساجد استان خبر داد و گفت: کانون هاي تازه تاسيس براي فعاليت نيازمند حمايت مادي و معنوي هستند.
شناسه خبر : 11695 تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کردستان: «کامل گلباغی» امروز با همراهی کارکنان و پرسنل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان دیدار و این انتصاب را به ایشان و جامعه فرهنگ و هنر استان تبریک گفتند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این دیدار گفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه باید 25 درصد مساجد کشور دارای کانون فرهنگی و هنری باشند و در همین راستا در سال جاری مجوز فعالیت 15 کانون فرهنگی و هنری جدید در سطح مساجد استان صادر شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به 600 کانون در سطح مساجد استان فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: کیفیت بخشی به فعالیت‌های کانون‌های مساجد از اولویت‌های ما در استان است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، با بیان اینکه مساجد، مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند، خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد نقش بسیار تاثیرگذاری در توسعه و تقویت فعالیت های ملی و مذهبی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند.

 

گلباغی، کانون های مساجد را ظرفیتی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در مناطق مرزی و محروم دانست و خاطر نشان کرد: بر همین اساس، با حمایت از فعالیت های کانون های مساجد به عنوان جبهه فرهنگی می تواند بیش از پیش کارکردهای مساجد را تثبیت کرد.

 

در ادامه این دیدار هر کدام از کارکنان ستاد هماهنگی مساجد کردستان ضمن انتصاب مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسائل و مطالبات خود را با عبید الله رستمی در میان گذاشتند.