راه‌اندازی پایگاه فهما زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگ و هنر در کشور است
راه‌اندازي پايگاه فهما زمينه‌ساز رشد و تعالي فرهنگ و هنر در کشور است

راه‌اندازی پایگاه فهما زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگ و هنر در کشور است

حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر ارزاني، که به صورت مجازي در آيين رونمايي از صفحه استان کردستان در پايگاه اطلاع‌رساني فهما حضور داشت، اظهار اميدواري کرد: پايگاه اطلاع رساني فهما زمينه‌ساز رشد و تعالي فرهنگ و هنر در تمام استان‌هاي کشور باشد.
شناسه خبر : 11422 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان کردستان حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب‌الله ارزانی، دوشنبه 12 خرداد در آئین رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی فهما در کردستان که به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و جمعی از مدیران مسئول کانون های مساجد و خبرنگاران در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد استان کردستان با همتی که داشت به رتبه خوبی در کشور رسید و کردستان اکنون یکی از استان‌های فعال در حوزه فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: راه‌اندازی پایگاه فهما در کردستان اقدام موثری برای اطلاع‌رسانی و به اشتراک گذاشتن برنامه‌های کانون‌های کردستان با سایر استان‌ها و استفاده از ظرفیت استان و الگوگیری سایر استان‌ها از کردستان است.

وی با تقدیر از فعالیت ارزشمند کانون‌های فرهنگی کردستان افزود: امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی خالصانه در خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی هستند و اقدامات آنها ارزشمند و قابل تقدیر است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اعلام کرد: راه‌اندازی پایگاه فهما در کردستان اقدام موثری برای اطلاع‌رسانی و به اشتراک گذاشتن برنامه‌های کانون‌های استان کردستان با سایر استان‌ها و استفاده از ظرفیت استان و الگوگیری سایر استان‌ها از کردستان است.

حجت‌الاسلام ارزانی عنوان کرد: امیدواریم این پایگاه زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگ و هنر استان و کشور باشد و بی‌شک ایران مانند رنگین کمانی است که وقتی عقاید و تنوع فکری در کنار هم قرار می‌گیرد زیباتر خواهد بود و به رشد خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: کردستان به لحاظ تاریخی، فرهنگی و نیروی انسانی دارای ظرفیت گسترده‌ای در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و امید شاهد پیشرفت استان کردستان باشیم.