صفحه استان کردستان در پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) رونمایی شد
صفحه استان کردستان در پايگاه اطلاع‌رساني (فهما) رونمايي شد

صفحه استان کردستان در پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) رونمایی شد

آيين رونمايي از صفحه استان کردستان در پايگاه اطلاع‌رساني(فهما)، با حضور تني چند از مسئولان استاني برگزار شد.
شناسه خبر : 11419 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان کردستان صفحه استان کردستان در پايگاه اطلاع رساني (فهما)، امروز دوشنبه 12 خرداد ماه طي کنفرانس تصويري با مشاور وزير و رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي کردستان، جمعي از مديران مسئول کانون هاي فعال استان و اصحاب رسانه رونمايي شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» در این مراسم که در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج و با رعایت پروتکل های اجتماعی و بهداشتی برگزار شد، گفت: راه‌اندازی پایگاه فهما در کردستان اقدام موثری برای اطلاع‌رسانی و به اشتراک گذاشتن برنامه‌های کانون‌های کردستان با سایر استان‌ها و استفاده از ظرفیت استان و الگوگیری سایر استان‌ها از کردستان است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد استان کردستان با همتی که داشت به رتبه خوبی در کشور رسید و کردستان اکنون یکی از استان‌های فعال در حوزه فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

در ادامه این آیین، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز در ابتدای این جلسه با بیان اینکه مدیران کانون‌های مساجد استان با تمام کاستی‌ها و مشکلات، فعالیت‌های ارزشمند و قابل تحسینی در مساجد انجام می دهند، گفت: فصل جدیدی از اطلاع‌رسانی را در ترویج فعالیت های مسجدی آغاز می کند و موجب انسجامی گروهی بین کانون مساجد سراسر کشور می شود.

همچنین در ادامه «کامل گلباغی»، مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز در این آئین اعلام کرد: امروز نیز شاهد راه‌اندازی پایگاه فهما در استان هستیم که فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان را منعکس خواهد کرد و سایر استان‌های کشور نیز در جریان فعالیت کانون‌های استان قرار خواهند گرفت.

در این آئین از برگزیدگان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تجلیل و پایگاه اطلاع‌رسانی فهما کردستان راه‌اندازی شد.